30 липня.

Прийняття безсилля.


З дитинства я була в антагоністичних протиріччях із важливою частиною себе – своїми почуттями. Я завжди намагалася або ігнорувати їх, або придушувати, або витісняти. Я намагалася створювати в собі неприродні для мене почуття і витісняти ті, що були в мені.

Я заперечувала, що я гніваюсь, хоча насправді я була в сказі. Я казала собі, що зі мною щось не так, раз я гніваюсь, хоча гнів був логічною реакцією на ситуацію.

Я казала собі, що мені не завдає болю те, від чого мені було дуже боляче. Я розповідала собі казки на кшталт: "Ця людина не хотіла завдати мені болю...". "Він чи вона не можуть інакше...". "Мені слід бути більш розуміючим". Проблема була в тому, що я стала надто розуміючою по відношенню до інших людей і непорозуміння і недостатньо співчутливою до себе.

Це не було одним почуттям, з яким я боролася. Я була в стані війни з усією своєю емоційною частиною. Я намагалася використати духовну енергію, ментальну і навіть фізичні зусилля, щоб не відчувати те, що мені потрібно було відчувати, щоб залишатися здоровою та живою.

Я не досягала успіху у контролюванні своїх емоцій. Просто емоційний контроль був поведінкою виживання для мене. І я можу сказати спасибі цій поведінці, за те, що вона допомогла мені пройти через багато років і ситуації, де я не мала кращого вибору. Але тепер я знаю здоровішу поведінку - прийняття своїх почуттів.

Ми створені, щоб відчувати.

Частиною нашої дисфункціональності є прагнення заперечувати чи змінити це. Частиною одужання є бажання навчитися жити з тим, що ми відчуваємо, і слухати, що намагаються сказати нам наші почуття.

Ми є відповідальними за свою поведінку, але ми не повинні контролювати свої почуття. Ми можемо дозволити їх собі. Ми можемо вчитися обіймати, насолоджуватися та відчувати – відчувати – емоційну частину себе.


Сьогодні я не пригнічуватиму і не контролюватиму свої емоції. Натомість я дам силу і свободу своєї емоційної частини.

#порадня #анастасіс #щоденник

ВОСКРЕСІННЯ «Ανάστασις» Терапевтична група ментального відновлення. 

Тихон Кульбака https://www.facebook.com/100001077090028/posts/5354433544602496/ 








Коментарі