Що таке УСПІХ?

ПРО УСПІХ
"Успіх" - це велика брехня.
Тому, що той "успіх", який проповідується у світському суспільстві, базується переважно на порівнянні. Тобто: заробляти більше, мати кращу сім'ю, успішнішу кар'єру, вищу посаду, стрункіші ноги, краще волосся, кращу освіту, жити довше, бути здоровішим, список не має кінця...
Абсурдність такого "успіху" полягає у наступному прикладі: якщо я і мій сусід, маючи однакові ділянки виростили: я - 2 мішки картоплі, а сусід лише 1 мішок, то я маю "успіх". Але якщо я виростив знову ж таки 2, а сусід 3 мішки, то "успіх" вже не мій.
Маючи абсолютно однаковий результат (2 мішки картоплі), людина вважається успішною чи неуспішною виключно на порівнянні з зовнішнім середньостатичним.
Погоня за таким видом "успіху" руйнує життя, скорочує його, спричиняє гіркоту, злобу, ненависть, пограбування і т.і., а одиниці, які все ж таки стали "успішними" у такий спосіб, мають спокусу стати пихатими нелюдями, напоєними оманою такого "успіху". Навіть корінь цього слова нагадує "спішити", "поспішати", "встигати", "успіти" - погоня та й годі! Там де погоня, там нема радості, і на кожного "успішного" припадає мільйон "неуспішних".
А що таке успіх доступний кожному, незалежно від того чи заробляє сусід більше чи менше?
Наведу приклад. Я не релігійний, але приклад такий: для Христа успіх полягав у тому, щоб роздати все що мав, і бути прибитим до деревини цвяхами. То був момент його тріумфу, коли Він виголосив "Звершилось!". То був його успіх, бо не базувався на вихопленні кращого, чи вищого, чи більш блискучого, чи новішого ніж у сусіда. УСПІХ - це знати власне покликання, і виконати його до кінця. А знати його без знання Божої волі - неможливо. Найуспішніша людина, про яку читав я, помирала мученицькою смертю за провину, якої не було. УСПІХ - це вірність покликанню до кінця. А покликання неможливе без знання волі всевишнього.
@Ivan Stepanovich

Коментарі