Якщо хочеш жити і прямувати далі....

1. Якщо хочеш жити і прямувати далі,  маєш змінюватися. Не по дрібницях, а радикально. Те, що було тобою, має змінитися, якщо змінилося все навкруги тебе. І це не зрада своєї особистості, це – адаптація. Це вміння бачити реальність. 

2. Якщо хочеш прямувати далі, вмій приймати рішення близьких людей, навіть, якщо вони відрізняються від твоїх. Ти навіть можеш бачити ті помилки, але ти не можеш прожити життя за інших людей. Намагатися врятувати – можеш, але прожити за них – ні. Кожен має прожити саме своє життя. І кожен має прийняти саме свої рішення.

3. Тільки я відповідальна за своє життя. Звичайно, мені хочеться, щоб головні рішення приймали моя сестра, мій хлопець, моя мама, Всесвіт, але ще ніколи я не відчувала настільки чітко, що тільки від мене залежить, куди я прямуватиму далі. Тільки я маю це вирішувати. Це тільки мій тягар і тільки моя доля. Це тільки моє життя, яке тільки мені доведеться прожити. Мої рішення – це тільки про мене, а не про когось іншого, навіть дуже близького. 

Перемоги нам. Над зовнішнішнім та внутрішнім ворогом. 

https://www.facebook.com/1209855741/posts/10229614777372980/

Сил нам прийняти кожного дня ті рішення, які ми маємо прийняти



Коментарі